Projektna nastava bazirana na ishodima učenja

Dostupnost u bibliotekama


Autorica: Sanela Merjem Rustempašić

ISBN: 978-9926-448-15-8

ISBN: 978-9958-796-88-3

Ilustracija: Da - u boji

Povez: Tvrdi

Izdavači: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu & Bosanska knjiga

Broj strana: 219


Knjiga Projektna nastava bazirana na ishodima učenja  govori o savremenoj nastavnoj strategiji koja sistematski poučava i angažira učenike u stjecanju ne samo znanja, već i vještina i mentalnih navika. Učenici u projektnoj nastavi imitiraju poslovno/radno okruženje u kojem treba da izvrše jasno definirane zadatke, u određenom vremenskom periodu, sa određenom grupom drugara. Rade samostalno, istražuju, razmjenjuju informacije i trude se da rad grupe uspije i da naprave što bolji proizvod. Iz svake aktivnosti mora nastati materijalni, opipljiv proizvod koji će biti učeničkih ruku i uma djelo. Ako se desi da neko ne izvrši zadatak, zaboravi ili sabotira rad grupe, može dobiti otkaz. Zašto? Odgovor je jednostavan: učenik treba naučiti preuzeti odgovornost za svoje obaveze i vlastito učenje.

Nekada je projektna nastava predstavljala nagradu ili odmor od svakodnevne, tradicionalne nastave. Danas treba postati obavezna sastavnica nastavnog procesa. Kada se jednom krene sa projektnom nastavom i kada se edukator uvjeri u činjenicu koliko učenici uživaju u ovom načinu rada, koliko mogu, žele i koliko rastu (a i mi sa njima), zasigurno će postati sastavni dio procesa poučavanja.