PRIJAVITE KORUPCIJU


Ovlaštena osoba za prijavu korupcije: Binasa Nikšić Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

PRAVILNIK  |  OBRAZAC


 

Obavijest o izlasku članka

Prof. dr. Ismail Palić, prof. dr. Mirela Omerović i prof. dr. Elma Selmanagić-Lizde
Dostupan na stranici: https://hrcak.srce.hr/312510  

Novi veliki naučni uspjeh nastavnika sa Pedagoškog fakulteta

Profesorica sa Pedagoškog fakulteta, prof. dr. Elma Selmanagić Lizde, je koautorica rada pod nazivom “Is real screen time a determinant of problematic smartphone and social network use among young people?” objavljenog u prestižnom časopisu Telematics and Informatics. Časopis Telematics and Informatics je u JCR Q1 kategoriji (Impact factor: 9.14), a prema CiteScore rangiranju je u top 1% časopisa u kategoriji Social Sciences- Law (2/885) i Social Sciences- Communication (2/493). Članku možete pristupiti na: https://doi.org/10.1016/j.tele.2023.101994

Čestitamo profesorici Selmanagić Lizde i Pedagoškom fakultetu na ovom velikom dostignuću i radujemo se budućim uspjesima.

haha12



Još jedan veliki uspjeh istraživača sa Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Profesorica Elma Selmanagić Lizde je koautorica rada (sa prof Lukasz Tomczyk) pod nazivom “Nomophobia and Phubbing: Wellbeing and new media education in the family among adolescents in Bosnia and Herzegovina” u prestižnom časopisu Children and Youth Services Review, čiji je impact factor 2.4 i koji je u Q1 kategoriji za područje Social Work. Rad je dostupan na web stranici:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0190740922001256?dgcid=author

NOVI USPJESI NASTAVNIKA PEDAGOŠKOG FAKULTETA

Nastavnici sa Pedagoškog fakulteta postižu nove naučne uspjehe. Tako je u mjesecu decembru objavljen rad “Ethics, Aesthetics and Ideology in Children’s Literature” u prestižnom časopisu “Libri et liberi : časopis za istraživanje dječje književnosti i kulture”. Članak je dostupan na linku:

https://hrcak.srce.hr/clanak/389495

Pored ovog rada, naši nastavnici su u saradnji sa Fakultetom za Specijalnu Edukaciju i Rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu objavili i meta-analizu pod nazivom: “Exercise-Based Interventions Aimed at Improving Balance in Children with Autism Spectrum Disorder: A Meta-Analysis” u časopisu Perceptual and Motor Skills. Članak je dostupan na linku:

https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/00315125211060231


Istraživači sa Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Sarajevu su objavili značajan naučni rad pod nazivom:  “Factor structure of the BRIEF-P teacher version in a sample of Bosnian preschool children with intellectual disability” u prestižnom časopisu Child Neuropsychology. Impakt faktor ovog časopisa je IF = 2.5, a CiteScore je 4.4.

Rad je dostupan na stranici: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09297049.2021.2008338?src=


Novi uspjeh istraživača sa Pedagoškog fakulteta

Istraživači sa Pedagoškog fakulteta, I pored brojnih izazova nametnutih pandemijom COVIDa-19, uspjevaju objaviti rezultate svojih naučnih istraživanja u najprestižnijim časopisima. Objavljen je rad pod naslovom “Factors affecting teachers' attitudes towards inclusion of students with autism spectrum disorder in Bosnia and Herzegovina” u prestižnom časopisu International Journal of Inclusive Education čiji je impact factor za 2020.god. iznosio IF=3.13. Ovo istraživanje je rezultat zajedničkog rada istraživača sa Pedagoškog Fakulteta Univerziteta u Sarajevu, Fakulteta za Edukaciju I Rehabilitaciju Univerziteta u Tuzli I Fakulteta za Specijalnu Edukaciju I Rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu. Rad je dostupan na linku:

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13603116.2021.1991489


NOVO: Objavljen je rad „Parent-teacher interactions, family stress, well-being, and parental depression as contributing factors to parental involvement mechanisms in education of children with autism“ u časopisu International Journal of Developmental Disabilities

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/20473869.2021.1896962?src


U okviru projekta "Prediktori akademskog uspjeha djece osnovno-školske dobi", a koji je implementirao Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu objavljen je rad "Identifying predictors of reading speed and reading comprehension in Bosnian" u prestižnom naučnom časopisu Applied Neuropsychology: Child.

Link na članak: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21622965.2020.1815023


Naučno-istraživačka djelatnost, kao jedan od stubova akademske izvrsnosti, predstavlja  prioritet kojem se posvećuje velika pažnja na Pedagoškom fakultetu. Naši nastavnici, zajedno sa studentima, provode veoma značajna istraživanja u edukacijskim i srodnim naukama. Pedagoški fakultet nastoji da uključi studente svih ciklusa studija u naučno-istraživačke projekte. Posebno smo ponosni na činjenicu da su neki naši studenti već objavili radove koji su indexirani u Web of Science bazi.

Rezultati našeg naučno-istraživačkog rada su prepoznati na Univerzitetu u Sarajevu, te je Pedagoški fakultet za 2017. i 2018. godinu dobio priznanja Univerziteta u Sarajevu za Izvrsnost u naučno-istraživačkom radu.

Neki od novijih radova naših nastavnika indexiranih u Web of Science (od 2018. godine):

  1. Tomczyk, Ł., & Selmanagic-Lizde, E. (2018). Fear of Missing Out (FOMO) among youth in Bosnia and Herzegovina—Scale and selected mechanisms. Children and Youth Services Review, 88, 541-549.

  2. Aljilji, A., Sivac, A., Velić, S., & Mahmutović, O. (2018). Hardness of the solder alloy Cu-In-Sb in dependence of the molar ratio of the components. Glasnik hemičara i tehnologa Bosne i Hercegovine, (51), 41-45.

  3. Kudumovic, M., & Aleksic, D. (2018). Application of Electronic Learning in the Educational Education Work of the Classroom Teaching and Teaching. TEM JOURNAL-TECHNOLOGY EDUCATION MANAGEMENT INFORMATICS, 7(4), 869-874.

  4. Memisevic, H., Malec, D., & Biscevic, I. (2019). Predictors of Reading Fluency in Second and Third Grade Students: Results from Bosnia and Herzegovina. Studia Psychologica, 61(3), 175-188.

  5. Rašidagić, F., Nurković, N., Imamović, T. D., Hadžibulić, N. H., Nikšić, E. (2019). Differences between morphological characteristics and motoric capabilities of physically active and inactive athletic students. Acta Kinesologica, 24(1), 30-35.

  6. Kurtanović, O., & Destović, F. (2019, June). Optimisation of Project Duration and Costs Using Over-Working of Executors and Equipment When There Are Limitations for Their Maximum Units. In International Conference “New Technologies, Development and Applications” (pp. 332-341). Springer, Cham.

  7. Omerović, M. (2019). Mjesna klauza i prostor u bosanskome jeziku. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 45(2), 619-637.

  8. Dizdarevic, A., Ahmetovic, Z., Malec, D., Mujezinovic, A., Ahmetovic, M., Zilic, F., & Mehmedinovic, S. (2020). Analysis of Factor Validity of the Support Intensity Scale on Bosnian-Herzegovinian Sample. Advances in Cognitive Psychology, 16(2).

  9. Dizdarevic, A., Memisevic, H., Osmanovic, A., & Mujezinovic, A. (2020). Family quality of life: perceptions of parents of children with developmental disabilities in Bosnia and Herzegovina. International Journal of Developmental Disabilities, 1-7.

  10. Djordjevic, M., Glumbić, N., & Memisevic, H. (2020). Socialization in Adults with Intellectual Disability: The Effects of Gender, Mental Illness, Setting Type, and Level of Intellectual Disability. Journal of Mental Health Research in Intellectual Disabilities,1-20.

  11. Memisevic, H., Dedic, A., Biscevic, I., Hadzic, S., Pasalic, A., & Malec, D. (2020). Identifying predictors of reading speed and reading comprehension in Bosnian. Applied Neuropsychology: Child, 1-10.

Naša ResearchGate stranica:

https://www.researchgate.net/institution/University_of_Sarajevo/department/Faculty_of_Educational_Sciences

Misija

Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu teži postizanju visokog kvaliteta u obrazovanju studenata, budućih odgajatelja, učitelja i nastavnika, koji će na temelju stečenih ishoda učenja biti spremni odgovoriti na sve izazove svoje profesije u savremenom društvu i predstavljati pokretačku snagu napretka BiH te razvoja društva u zajednici u kojoj djeluju. Studenti stječu kompetencije nužne u odgojno-obrazovnom radu s djecom predškolskog i školskog uzrasta, uspješno povezuju teorijska i praktična znanja, stečena kroz kvalitetnu praksu u osnovnim školama i vrtićima, razvijaju vještine, te ih usklađuju sa savremenom obrazovnom politikom.

Vizija

Pedagoški fakultet u Sarajevu želi biti među vodećim akademskim institucijama za obrazovanje učitelja, odgajatelja i nastavnika u međunarodnim okvirima. Kontinuirano praćenje i vrednovanje nastavnog procesa i odgojno-obrazovne djelatnosti u BiH temelj je za postizanje visoke kvalitete ukupnog odgojno-obrazovnog procesa. Fakultet djeluje kao dinamična institucija koja sistematski i organizirano potiče kritičko mišljenje, kreativnost, poštivanje etičkih vrijednosti i univerzalnih ljudskih prava, aktivnosti kroz praksu u odgojno-obrazovnim institucijama, te tako afirmira društveni položaj učitelja, odgajatelja i nastavnika kao kompetentnog, važnog i visokomotiviranog nosioca obrazovanja koji čini temelj bosanskohercegovačkog društva.

PEDAGOŠKI FAKULTET UNIVERZITETA U SARAJEVU


NAŠA MISIJA

Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu teži postizanju visokog kvaliteta u obrazovanju studenata, budućih odgajatelja, učitelja i nastavnika, koji će na temelju stečenih ishoda učenja biti spremni odgovoriti na sve izazove svoje profesije u savremenom društvu i predstavljati pokretačku snagu napretka BiH te razvoja društva u zajednici u kojoj djeluju.


NAŠA VIZIJA

Pedagoški fakultet u Sarajevu želi biti među vodećim akademskim institucijama za obrazovanje učitelja, odgajatelja i nastavnika u međunarodnim okvirima. Kontinuirano praćenje i vrednovanje nastavnog procesa i odgojno-obrazovne djelatnosti u BiH temelj je za postizanje visoke kvalitete ukupnog odgojno-obrazovnog procesa.